Kuidas parandada und loomulikul viisil

Crystal_Dream_soome_tervisetooted

Miks on magamine oluline?

Piisav magamine on inimese tervise ja heaolu säilitamiseks hädavajalik. Uni on sama oluline meie organismile kui tasakaalustatud toitumine ja regulaarne trenn. 

Tänapäeva eluviisi juures ei pruugi alati meie uni olla piisavalt hea. Seega on oluline, et inimesed oleksid rohkem teadlikumad kui tähtis on magamine ning mida on vaja selleks teha, et tagada täisväärtuslik uni.
 

Järgnevalt anname teile mõned igapäevased nipid, kuidas saavutada kvaliteetsem uni.

Soome Tervisetooted woman photoshoot

6 nõuannet, kuidas loomulikul viisil und parandada      

1. Treenige regulaarselt.
On tõestatud, et treenimine aitab uinuda ja parandab unekvaliteeti, aga ka erksust päeva jooksul. Treening tuleks siiski planeerida nii, et see ei oleks liiga pingeline ega toimuks nelja tunni jooksul enne magamaminekut.

2.  Vältige kofeiiniga toite ja jooke hilisel pärastlõunal ja õhtul.
Näiteks kohv, tee, kakao, koola, energiajoogid ning šokolaad sisaldavad kofeiini, mis halvendab und. Kofeiin blokeerib pöörduvalt adenosiini, mis on kehas toodetud nukleosiid, millel on oluline roll une-ärkveloleku tsükli reguleerimisel. Kofeiini tarbimist tuleks vältida hilisel pärastlõunal ja õhtul, et vältida võimalikke unehäireid. Kohvi ja teed saab asendada taimeteedega.

3. Võimalusel kasutage õhtuti sooja valgustust.
Hele ja külm valgustus säilitab ärkveloleku funktsiooni ja takistab melatoniini tootmist, selle kasutamist tuleks õhtuti vältida. Külma valgusega tulede asemel võib kasutada hämarat ja soojemat valgustust. Sooja valgusega LED-tulesid kasutatakse tavaliselt kodudes, kuna need ei sisalda nii palju sinist valgust. Tasub ka telefonide ja arvutite ekraani värvi  reguleerida nii, et see oleks soojem, et silmad saaksid vähem sinist valgust enne magama minemist.

4. Vältige ärksaid tegevusi enne magamaminekut.
Ärksad tegevused, nagu televiisori vaatamine, telefoniga rääkimine ja söömine, hoiavad aju aktiivsena, mistõttu on neid hea enne magamaminekut vältida. Kuigi filmid, sarjad ja veebivideod võivad meie mõtted murest eemale viia, on soovitatav neid vahetult enne magamaminekut vältida, kuna ekraanide sinine valgus pärsib und. Nende tegevuste asemel on head võimalused raamatute lugemine ja rahuliku muusika kuulamine. 

5. Proovige säilitada regulaarne unetsükkel.
Unehäirete risk suureneb, kui unetsükkel pole regulaarne. Unetsükli reguleerimiseks tuleks äratuskell panna igal hommikul samal ajal helisema . Teine hea viis on minna igal õhtul samal ajal magama ja proovida hoida tsükkel alati sama seda ka nädalavahetustel.

6. Hea unekeskkond.
Magamiseks sobiv keskkond on jahe (18–21 ° C) ja pime ruum. Isegi kerge valguse suurenemine vähendab melatoniini tootmist ja halvendab und. Magamistuba tuleks ka enne magamaminekut tuulutada, et suurendada hapnikuga rikastatud õhu hulka. Rahulik, puhas ja mugav keskkond,  kvaliteetne voodi, madrats ja padi on samuti hea une eeldusteks.

Crystal Dream Soome Tervisetooted

Crystal Dream: ohutu maitsetaimede kombinatsioon, mis toetab rahunemist ja und.

Kui Teile siiski on uinumisega raskusi tasub proovida oome Tervisetooted OÜ Crystal Dream tablette, mis on melatoniinivaba ja looduslik alternatiiv uinumise toetamiseks. On tõestatud, et selle toote koostisosad vähendavad rahutust ja stressi, rahustavad kesknärvisüsteemi ning aitavad inimestel paremini uinuda ja magada. Toode sisaldab sidrunmelissi, piimapeptiide, roosilõhnalist kuldjuurt, kaeraekstrakti, humalat ning kummelit.

Nagu kõigi Soome Tervisetooted OÜ toodete puhul, on ka Crystal Dream ́i ohutus uuritud ja kinnitatud. Kõik selle koostisosad on ELis lubatud toidulisandites kasutamiseks. See toode ei sisalda täiendavaid kemikaale, hormoone ega ravimeid ja on täiesti gluteenivaba. Rohkem infot toote kohta leiad siit.

Crystal Dream Soome Tervisetooted

Crystal Dream

Soome Tervisetoodet Crystal Dream tabletid sisaldavad mitmeid koostisosi, mis toetavad stressi maandamist, rahunemist ja une kvaliteeti. Uuringud on näidanud tõendeid selle mõju kohta.

Jaga:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Meie hoolime Sinu tervisestKui soovid saada eksklusiivseid pakkumisi, lugeda meie toodete ja tervislike eluviiside kohta, siis liitu meie uudiskirjaga.

Rohkem infot