Tarne tingimused

Üldine:
Veebileht www.soometervisetooted.ee on Soome Tervisetooted OÜ koduleht (ettevõtte ID 2342164-1), mis müüb Eestis tooteid täiskasvanutele. Jätame endale õiguse hindade, postikulu ja tingimuste muutmiseks.
Ettevõtte postiaadress on: Narva mnt 5, 10117 Tallinn

Kättetoimetamise aeg:
Tooted tarnitakse kahe nädala jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui toodete eest on tasutud ettemaksuga, on tarneaeg tavaliselt umbes nädal.

Püsitellimused

Kõik tellimused on püsitellimused. Tulevikus saate järgmise toote tellimuse  määratud ajavahemike järel. Püsitellimuste intervalli saate igal ajal muuta, selleks võtke ühendust klienditeenindusega. Püsitellimus kehtib kuni tellimuse tühistamiseni. Saate oma tellimuse igal ajal tühistada, võttes ühendust klienditeenindusega.

Telefon: 6300064,  E-R 09–20 ja L-P 9-17
Email: klienditeenindus@soometervisetooted.ee
Facebook: https://www.facebook.com/soometervisetooted

Saadetised:
Tooted tarnitakse teile postkasti. Enamik tooteid tarnitakse eraldi saadetistena.

Tellimuste esitamine:
Tellimusi saate esitada kui helistate meile telefonil: 6300064,  E-R 09–20 ja L-P 9-17. Või annate oma soovist teada e-mail teel klienditeenindus@soometervisetooted.ee

Tellimuste töötlemine:
Tellimusi töödeldakse pärast nende kättesaamist. Kui teie tellimusega seoses leitakse probleeme, võime tehingu tühistada.

Tellimuse kinnitus:
Kui olete tellimuse esitanud, saate oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse. See annab üksikasjalikumat teavet makseviisi, hinna ja saatmise kohta

Tagastamine:
Avamata tootel on alates saadetise kättesaamisest 14-päevane tagastusõigus. Tagastamisjuhiste saamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Telefon: 6300064,  E-R 09–20 ja L-P 9-17
Email: klienditeenindus@soometervisetooted.ee

Tagastamine toimub postkontori kaudu. Saadetisel on kirjas meie postiaadress, kuhu saab pakid tagastada.

Hinnamuutused:
Soome Tervisetooted OÜ jätab endale õiguse muuta toodete ja ekspedeerimise hindu. Klienti teavitatakse sellest alati eraldi ja kliendil on õigus oma püsitellimus tühistada.

Klienditeenindus:
Kõigi, nii meie e-poe, toodete kui oma kliendibaasi infot puudutavate küsimuste puhul võite meie klienditeenindusega ühendust võtta.
Telefon: 6300064,  E-R 09–20 ja L-P 9-17
Email: klienditeenindus@soometervisetooted.ee

Meie eesmärk on vastata sõnumitele hiljemalt järgmisel tööpäeval, välja arvatud juhul, kui see teenus on hetkel ülekoormatud.
Püüame e-mailidele vastata maksimum 5 tööpäeva jooksul.

Probleemolukorrad


Kui toode otsas:
Mõnikord on võimalik, et toode saab otsa suure nõudluse või tarneraskuste tõttu. Teavitame teid e-kirja teel, kui kohaletoimetamine oluliselt hilineb.

Saate defektse või vale toote:
Kui olete saanud defektse või vale toote, võtke ühendust meie klienditeenindusega. Kui saadate e-kirja, lisage ka toote pilt ja partii number.

Telefon: 6300064,  E-R 09–20 ja L-P 9-17
Email: klienditeenindus@soometervisetooted.ee

Vaidluste lahendamine:
Kui on vaidlusi maksete, saadetiste või toodete kohta, leiame probleemile lahenduse. Kui lahkarvamusi ei õnnestu lahendada, võite võtta ühendust kohaliku tarbijakaitsjaga . Kui see ei aita, on võimalik asi Tarbijakaitseametis ametlikult vaidlustada. Me ei hüvita advokaaditasusid, kuna ülaltoodud pooled pakuvad abi lahkarvamuste lahendamisel. Kas see info on õige?

Uuendamise tingimused: 
Värskendame tingimusi vastavalt vajadusele – märkame puudusi, loome uusi asju või muudame oma tegevusmudeleid. Lehe allosas kuvatakse, millal tingimusi viimati värskendati.

Uuendatud 22/09/2021

Sagedased küsimused

Kas kõigi tellitud toodete kohta tuleb üks ühine kinnitus?
Iga tellimuse kohta saate eraldi kinnituse.

Miks on tooted üksikpakendites?
Soovime tooted kliendile koju tarnida võimalikult lihtsalt.

Kuidas toote eest tasuda?
Tootega on kaasas arve, millega saate selle eest tasuda. Igal arvel on oma viitenumber

Millal mu tellimus saabub?
Teie toode saabub tavaliselt kahe nädala jooksul pärast tellimuse esitamist.

Kas ma saan oma tellimust jälgida?
Kõik saadetised saadame kirjana, nii et neid ei saa jälgida.

Kuidas muuta arve maksetähtaega?
Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Kuidas ma oma  toote kätte saan?
Saadame kõik tooted klientidele mugavalt otse postkasti.